Beschadigde/onvolledige zending

 

Ondanks dat we er veel zorg aan besteden de producten op juiste wijze bij u te leveren kan er altijd wat fout gaan.

U dient uw levering binnen 24 uur te controleren op beschadiging, onvolkomen heden onjuiste zending.

 

Indien u producten ontvangt die u niet heeft besteld of niet alle door u bestelde producten worden geleverd, dan raden wij u het volgende aan:

 

Controleer eerst uw pakbon: Op uw pakbon staat wat er in die levering zit, het kan namelijk voorkomen dat er meerdere zendingen onderweg zijn. Indien de aantallen niet kloppen t.o.v deze pakbon stuur dan een e-mail naar Verzend support met de volgende informatie:

 

  • Klantnummer (Accountnummer).
  • Artikelnummer van het ontbrekende en/of verkeerd geleverde product(en).
  • Een nauwkeurige beschrijving van het probleem.
  • Maak, indien mogelijk, digitale foto's van de zending.

Wij nemen dan contact met u op om met u af te stemmen hoe wij het probleem zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

 

Beschadigde levering:

Is een product beschadigd ontvangen meld dit dan direct, doch uiterlijk binnen 24 uur na levering per email ook in het weekend.  Wij pakken uw melding zsm op werkdagen dan op en zullen zo mogelijk vragen naar een digitale foto om e.e.a zo goed mogelijk op te lossen.  Indien een pakket met zichtbare schade wordt aangeboden, dan dit bij de deur weigeren en ons gelijk telefonisch of per mail op de hoogte stellen, zodat wij dit ook zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

 

Beschadigingen die na 24 uur gemeld worden, kunnen wij niet meer in behandeling nemen.